Tichete Suport

Creati tichete suport de fiecare data cand un client are o problema

 
Clientii sunt informati permanent

Tineti la curent clientii cu evolutia solutionarii unei probleme

 
Monitorizare flux activitati

Monitorizati fluxul activitatilor din fiecare departament

 

 
 
 

Toate problemele sunt solutionate mai rapid

Organizarea proceselor companiei este vitala pentru succesul acesteia. Pentru o organizare mai buna, creati in aplicatia CRM tichete suport pentru fiecare problema aparuta.

Tichete suport - Zimplu CRM
 

Trimite Email - Zimplu CRM
 
 

Clientii nu mai au motive sa se planga

Trimiterea emailurilor cu privire la progresul unei anumite cereri nu a fost niciodata mai simpla. In Zimplu CRM puteti mentine clientii informati la orice pas. 

 

 
 

AUTOMATIZARI PENTRU SIMPLIFICAREA PROCESELOR

Este binecunoscut faptul ca munca repetitiva afecteaza de cele mai multe ori productivitatea. Asadar, pentru a solutiona aceasta problema, am implementat sectiunea de template email unde puteti trimite clientilor dumneavoastra emailuri ce au un format prestabilit astfel incat puteti avea un flux de lucru mai dinamic.

Template Email - Zimplu CRM