Fii la curent cu cele mai eficiente metode de optimizare a afacerii tale.
Abonează-te la newsletter!
Cum să adaptezi activitatea companiei la schimbările tehnologice care au loc permanent, pentru a evita să rămâi în urmă ? Să privim lucrurile în detaliu… Un infografic realizat de Microsoft, în 2011, prezicea că traficul provenit de pe mobil va câștiga teren în fața traficului provenit de pe desktop. Și așa a fost… Mary Meeker,…
Tu cât timp aloci pentru realizarea rapoartelor de activitate și analizarea lor? Obținerea rapoartelor de activitate este una dintre cele mai importante etape ale procesului de evaluare, fără de care nu ai putea îmbunătăți rezultatele. Să luăm un caz concret. De obicei, activitatea departamentului de vânzări se desfășoară după următorul flux de lucru: Pe baza…
Fiecare detaliu contează și fiecare discuție amintită reprezintă un plus în relația cu clienții tăi. De aceea, decizia de a implementa un sistem CRM te va ajuta să obții performanțele pe care ți le dorești, într-un timp util, și să eficientizezi munca în cadrul departamentelor companiei tale. Pentru a pune bazele unei relații de încredere…
Eterna problemă cu care te confrunți într-un departament de vânzări este durata procesului de vânzare. Însă ceea ce stă la baza îngreunării acestui proces sunt aspectele administrative legate de crearea rapidă a unor baze de date relevante, precum și organizarea activităților în funcție de importanța acestora. S-a constatat faptul că 47% din timpul unui reprezentant…
Punctul 0 al procesului de vânzare Suntem tentați să credem că procesul de vânzare începe atunci când agentul și potențialul client se află față în față sau, poate puțin mai devreme, atunci când fiecare se pregătește pentru discuția care urmează. De fapt, procesul de vânzare începe atunci când compania își alege oamenii de vânzări care…
Un sistem de gestionare a informațiilor cuprinde un set de metode și tehnici prin care informațiile pot fi administrate, incluzând documente de recuperare a soluțiilor, o bază de date a expertizei, liste cu discuții și motoare de căutare. Gestionarea informațiilor reprezintă un proces sistematic de colectare, organizare și stocare a cunoștințelor angajaților, pentru a putea…
Dacă vrei să pornești o afacere sau dacă deja ai făcut-o și vrei să o dezvolți, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să organizezi atent toate aspectele ce țin de businessul tău. Ordonează contactele, ține aproape echipa de vânzări și află rapid toate detaliile necesare despre partenerii tăi. Atenție! Aceste informații devin din…
Mereu discutăm despre productivitate și despre succes în afaceri, dar ce înseamnă de fapt o oră productivă? Noi credem că productivitatea înseamnă o activitate valorificată la maximul său potențial, care aduce profit și avantaje strategice companiei. În departamentele de vânzări, productivitatea înseamnă să semnezi cât mai multe contracte. Aici, succesul unui agent depinde de modul…
Dacă la nivel global soluțiile CRM (Customer Relationship Management) sunt vedetele, în România sistemele ERP (Enterprise Resource Planning) reprezintă principala atracție. Însă ce ar trebui să analizăm astfel încât să nu picăm în capcana funcționalităților și rapoartelor multiple care promit multe fără să garanteze neapărat și rezultate? Sistemele ERP pleacă de la ideea că înglobează…
Probabil că de multe ori te-ai gândit la fel și fel de modalități care să te ajute să îți gestionezi afacerea cât mai bine. Ei bine, indiferent de industria din care faci parte sau de profilul pe care îl are compania ta, unul dintre obiectivele principale este de a vinde. Pentru a face asta într-un…